Kawin dengan adik Angkat sebab kena tangkap basah hari tu? Akhirnya Siti Rohayu buka cerita masa ‘Iive’

Memulakan fasa baru dan enggan lagi menoleh ke belakang, itulah yang paling diinginkan seorang wanita bernama Siti Rohayu selepas beberapa tahun melalui cabaran paling besar dalam hidup.

Meskipun sudah berjaya membantu bekas suaminya sembuh dari terlantar di atas katil, namun akhirnya perkahwinan tersebut gagal jua angkara campur tangan orang lain.

Selamat dinikahkan dengan jejaka pilihan keluarga dengan mas kahwin berjumlah RM33,333. Walau bagaimanapun Jumaat lalu, wanita yang senang dipanggil Umy tersebut telah pun selamat dinikahkan dengan jejaka bujang pilihan keluarga dengan mas kahwin berjumlah RM33,333 di Besut, Terengganu.

Malah semalam pula telah diadakan acara bersanding dan meraikan ramai followers yang turut datang dari jauh. Kalau benda to betul tak buat grand macam ni.

Namun ketika berkesempatan melakukan sesi live, ada pula mulut-mulut kurang sopan tinggalkan komen seakan-akan menuduh Umy sudah rancang nikah dengan scandal sejak dari awal lagi.

Kawin dengan adik Angkat sebab kena tangkap basah hari tu? Siti Rohayu buka cerita masa ‘Iive’

Walau bagaimanapun, wanita tersebut tenang sahaja menjawab jika benar tuduhan tangkap basah yang pernah dilemparkan dulu, dia pasti tidak akan mengadakan majlis sebesar ini.

Pada semalam, Siti Rohayu iaitu seorang wanita tabah yang sebelum ini pernah viral 1 Malaysia atas kesetiaannya menjaga suami terlantar sehinggalah sihat kembali berkongsikan berita gembira.

Setelah 1001 kemelut dihadapi bersama bekas suami dan keluarga mentua dahulu, akhirnya kini kebahagiaan menjadi miliknya. Terima kasih yang mendoakan dari jauh. Siti Rohayu yang mesra digelar Umy dikhabarkan sudah selamat bernikah baru dengan jejaka pilihannya.

Apabila mengenang kembali segala dugaan yang pernah dihadapinya selama ini, netizen ikut bahagia kerana kali ini dia berjodoh dengan seorang lelaki yang pandai menghargai. Di samping itu, dia meluahkan syukur kerana acara berjalan dengan sangat lancar.

Minta maaf semua, andai pilihan Umy menyakitkan hati ramai pihak. Dalam akad nikah yang bersaksikan keluarga terdekat itu, Siti Rohayu menerima nilai mas kahwin RM33,333 daripada pihak lelaki.

Meskipun berita pernikahan itu mengundang kecaman beberapa pihak, Umy sempat meminta maaf andai pilihannya ada menyakitkan hati sesiapa. Dulu dengan keluarga bekas suami, tak dihargai… Kini Allah hantar lebih baik.

Meskipun ada yang merasakan RM33,333 itu agak keterlaluan, ramai netizen berkata nilai berkenaan sebenarnya sangat berbaloi untuk insah bernama Siti Rohayu. Jika hendak dibandingkan kepahitan hidup yang sempat dialami dulu, kini dia Iayak diratukan oleh lelaki tepat.

Besar atau kecil nilainya bukanlah menjadi masalah andai kata suaminya memang benar-benar mampu. Selain itu, mereka juga mendoakan kesejahteraan mempelai tersebut.

Sumber : klsahdunla