Lama Dlamkan Dri, SyamsulYusf Akrnya Brsuara. Ini Knyataan Bliau PastiBuatkn PuterSarah Trkejut

Lama Dlamkan Dri, SyamsulYusf Akrnya Brsuara. Ini Knyataan Bliau PastiBuatkn PuterSarah Trkejut

Petaling Jaya – Pengarah Syamsul Yusof memfailkan permohonan di m.ahkamah di sini, untuk mencelah dalam petisyen perintah i.njunksi antara isteri pertamanya, Puteri Sarah Liyana, 38, dan isteri keduanya, Faghira Fatini atau Ira Kazar, 27.

Permohonan difailkan melalui peguam Azahir Nasir dari Tetuan Azahir Surianie dan Azizan Ariff yang mewakili pengarah filem Mat Kilau Keba.ngkitan P.ahlawan itu pada 21 Februari lalu.

Dalam afi.davit sokongan itu Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Shamsul Md Yusof 39, mend.akwa dinasihatkan peguamnya supaya mencelah dan dijadikan d.efendan di dalam k.es tuntutan yang dikemukakan oleh Puteri Sarah kepada Ira Kazar.

Ia berikutan dia dan Ira sudah berkahwin serta menjaga keharmonian perkahwinannya dengan kedua-dua isterinya.

Terdahulu, akhbar ini melaporkan, Ira Kazar bersama-sama bapa dan kakaknya perlu menjawab kepada M.ahkamah Sesyen berhubung tin.dakan mengingkari perintah in.juksi yang dikeluarkan terhadap mereka pada Julai tahun lalu.

Ia susulan keputusan m.ahkamah yang membenarkan permohonan Puteri Sarah untuk memulakan prosiding mengh.ina m.ahkamah terhadap Ira, kakaknya, Yasmin dan bapanya, Kazaruddin Saisi.

Syamsul Mohon Jadi Pencelah Antara Puteri Sarah Dan Ira

Menurutnya, tuntutan Puteri Sarah ke atas Ira itu adalah berkaitan dengan dirinya dan jika tuntutan itu dibenarkan akan memberi kesan kepada perkahwinannya dan hubungan dengan keluarga Ira.

Menerusi a.fidavit sama, Syamsul mend.akwa perintah in.junksi itu tidak boleh menghalang hubungan perkahwinannya dengan Ira Kazar.

Dalam masa sama, Syamsul mend.akwa permohonan itu perlu difailkan kerana keterangannya boleh memberi pencerahan kepada m.ahkamah bagi mengh.alang perintah in.junksi itu daripada dikuatkuasakan.

Pe.rintah inj.uksi diperoleh Puteri Sarah pada 4 Julai tahun lalu antara lainnya mengh.alang Ira atau sesiapa yang mempunyai kaitan dengannya daripada menjejaskan ketenteraman dan kedamaian Puteri Sarah dan keluarganya serta keluarga mentuanya termasuk suaminya.

Ira juga dihalang daripada mendekati atau berada dalam jarak 500 meter daripada Puteri Sarah, keluarganya dan keluarga mentuanya, suaminya atau sesiapa yang mempunyai kaitan dengannya Puteri Sarah.

Kredit : HM/IG

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!